6 december 2013

Fruit broodbeleg

Nu mijn kleine groter wordt en in de tussentijd zijn fruit liever in grote stukken heeft en niet meer in de vorm van een fruitpapje blijft bij mij in de diepvries een heel aantal bakjes achter met fruitpap. Ik weet niet meer waar ik het las of hoorde, maar mij bereikte de tip om fruit op de boterham te doen. Ik zal direct mogelijkheden voor mijn fruitpapjes in de diepvries. Dus vanmiddag heb ik de proef op de som genomen en een boterham gemaakt met boter en ontdooid mango fruitpapje. En wat een succes! Boterham ging snel en met gekreun (ik neem aan dat dat was omdat het lekker smaakte) naar binnen. En natuurlijk nog gezond ook. Dus deze keer geen nieuw recept, maar een nieuwe naam voor de mango fruithap. Het recept is loei simpel en vind je hier: Mango 
Nodeloos te zeggen dat dit natuurlijk ook heel goed gaat met alle andere fruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten