11 september 2013

Tip: diepvriesbakjes

Toen ik mijn babycooker tweedehands via marktplaats kocht zat daar een hele doos met kleine diepvries bakjes bij. Deze zijn echt super handig gebleken. Klein genoeg voor precies een portie en dus geen diepvries vol met lucht.

De bakjes die bij mij het meest populair zijn, zijn die van avent. Het zijn dezelfde bakjes als die welke veel mensen gebruiken voor afgekolfde melk. Ik heb ook een paar bakjes van baeba, maar die vind ik minder handig. Ze zijn namelijk niet in elkaar schuifbaar als ze leeg zijn en nemen leeg daarom erg veel ruimte is.

Alle bakjes die ik gebruik kunnen er tegen om eventueel te worden gesteriliseerd. Overigens doe ik dat zelf nooit, ik was ze in de afwasmachine en dan vind ik het verder wel prima. Tot nu toe gaat dat goed.

Ondanks dat de bakjes klein zijn is mijn diepvries overigens erg vol op dit moment. Ook zijn de bakjes erg handig om het eten in mee te nemen als we eens ergens heen gaan. Erg grappig is ook dat mijn kleine mannetje de bakjes al herkent als eten en alvast ongeduldig wordt als ik er een in de magnetron stop om de boel te ontdooien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten