11 oktober 2013

Tip: grof pureren als je baby iets ouder wordt

Ik wist best dat mijn baby naarmate hij ouder werd iets grover gepureerd eten zou moeten krijgen. Toch lukte het mij eerst niet om dat gedaan te krijgen in de babycook. Het was altijd te fijn of er zaten een aantal veel te grote stukken in. Uiteindelijk lukte het op deze manier

1 a 2 seconden pureren
met de spatel de grote stukken van de wand halen en even roeren
weer 1 a 2 seconden pureren
weer even met de spatel
weer kort pureren.

Als je het weet is het zooo gemakkelijk!

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor deze blog!
    Ik heb de babycook aangeschaft voor mijn zoon maar weinig gebruikt. Mijn zoon is een slechte eter van 3.5 jaar nu.

    Ik ben inmiddels ook 7 maanden mama van een dochter. En deze keer geen flauwe potjes maar de babycook! Leren echte smaken waarderen.
    Ik heb veel aan jouw recepten.
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen